Translate

21 Temmuz 2014 Pazartesi

New Star Soccer PRO LİSANS


Merhaba arkadaşlar.Bugün sizlerle en iyi oyun ödüllerini almış güzel ve vazgeçilmez bir oyun sunuyorum.NSS.Oyunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum zira oyunun ilk çıktığı zamanlarda android telefonu olan arkadaşlar telefonunda bu oyunun full sürümünü dağıtıyordu.Oyun ilk çıktığı zamanlar paralıydı.Neyse konumuza dönelim,oyunu bilmeyenler için kısaca özet geçeyim,oyunda bir futbolcu oluşturuyoruz.Genç yaşta 2-3. lig takımlarında başlıyorsunuz.Kendinizi geliştirmeye çalışıyor,yeni takımlar,yeni eşyalar,yeni yerler ve daha birçok şey.Antrenman,kumar gibi mini oyunlarda içeren oyunumuzda TÜRKİYE LİGİ'de bulunmaktadır.Oyun bundan ibaret.Daha fazla söze gerek duymuyorum ve oyunu sizlere sunuyorum.
SON BİR NOT,KURULUMU OKUYUN.SAYFANIN DEVAMINDA

KURULUM:
-Aşağıdan indireceğiniz dosya 1.19 versiyonudur.Dosyayı indirdikten sonra eğer isterseniz PRO LİSANS denilen versiyonuna güncelleyebilirsiniz.Bunun için oyunu kurup bir maç oynadıktan sonra Google Play store'dan güncellemeniz yeterlidir.Şahsen ben PRO LİSANS'ı sevmediğimden direk bu versiyonunu oynuyorum.İyi OYUNLAR!




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder