Translate

8 Temmuz 2014 Salı

Plants vs Zombies

Merhaba arkadaşlar.Uzun bir süredir paylaşım yapmıyordum.Yapmamamın sebebi telefonumuz için daha fazla bilinmedik uygulama veya oyun olmamasındandı.Yine de paylaşmam gereken oyunlar var.Onları da paylaşacağım fakat önce bu mükemmel oyunu paylaşmak istedim.Daha önce paylaştım diye hatırlıyordum fakat göremeyince direk paylaşayım istedim.
Oyunumuzun adı Plants vs Zombies.Yılın En İyi Android Oyunu seçilen bu oyun normal şartlarda telefonumuzu desteklememezken,Chainfire sayesinde oyunumuzu sorunsuz bir biçimde oynayabilirsiniz.
Oyunu çoğunuz biliyorsunuzdur fakat bilmeyenler için söyleyeyim.Oyunda zombi saldırılarını bahçede,havuzda,çatıda,geceleri gibi değişik ve birbirinden zorlu yerlerde elimizdeki bitkilerle öldürmeye çalışıyoruz.Oyun bundan ibaret.Oyunumuzu aşağıdaki butondan indirebilirsiniz.İyi oyunlar arkadaşlar!


Not: Click here to download kısmından oyunu direk indirebilirsiniz.Birde arkadaşlar lütfen paylaşımlara yorum yapın,eleştirin ki gelişelim.Teşekkürler!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder